tisdag 5 juli 2011

Soliga dag!

Bild: sommarstugan (från där jag sitter)

Idag har jag mest legat och stekt på bryggan (och badat såklart!). Det har varit en jätteskön dag. Solen skiner än och himlen är klarblå så en mysig kväll kommer det att bli. Jag älskar att vara i sommarstugan, då kan man verkligen koppla av! Det finns ju nästan inget annat att göra här, så det är ju bra ;)
Men imorgon ska jag, Linnea, mamma och pappa på någon tre-timmars (hur ska jag orka sitta still och lyssna i TRE timmar! :O) kurs för att kunna övningsköra på vägar. Det ser jag ju inte direkt fram till men det är ju värt det :)

Hoppas ni också har en bra kväll, puss!

Jag lovar att jag kommer att lägga upp lite fina bilder från sommarstugan så ni får se hur det ser ut, men jag väntar på att Linnea ska komma så att jag kan sno hennes systemkamera ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar