söndag 10 juli 2011

Ekorrar och Pizza

Bara så att ni vet så kryllar det med ekorrar i vår sommarstuga, jag ser flera stycken dagligen. De är jättesöta, fast Amy gillar dem inte så mycket haha!
Hej på er!
Det fick bli sent inlägg idag för blogger ville inte riktigt göra som jag ville idag, inte riktigt nu heller.
Nu sitter jag i soffan och försöker smälta den sjukt stora pizzan jag tryckte i mig för en liten stund sedan.
Idag drog vi fram ringen och åkte lite efter båten med den, tills det var min lillasyster tur och repet gick av så hon satt där mitt på sjön ensam haha.
Jag har nästan läst ut Elsan mode, kan inte riktigt fatta det för jag började läsa den i onsdags. Ändå känns det inte som om jag setat och läst så mycket, fast den är skitbra! Rekomenderar den igen, speciellt för er som älskar mode, för det är ju det boken hanlar om!

Ha en bra kväll! xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar