onsdag 22 juni 2011

Nu har jag testa de olika efl-produkterna lite.
Och så här tycker JAG:

Mascara: Det finns en vanlig mascara och en vattenfast mascara. Jag har inte hunnit testat dem så bra men asså jag har ju haft bättre haha. Den torkar nästan aldrig så om man rör ögonfransarna så klumpar det lätt ihop sig.

Eyeliner: Den duger haha, den är ungefär lika bra som den jag haft tidigare som jag köpte i London. Men jag rekomenderar Isadoras vattenfasta eyeliner, den är bäst men jag har så varit snål på sista tiden och inte köpt den fast jag igentligen vill ha den :P

Ögonskugga: Ögonskuggan gillar jag! Det är precis de två färgerna jag har letat efter och de passar bra ihop med varandra. Man kan få en väldigt vardaglig look men också en lite finare. Så hiss för den :)

Primer: På ena sidan är det primer och den andra "sidan" gör så att ögonskuggan blir vattenfast. (Visste inte att man kunde göra så). Primern luktar inte alls gott haha! Men den duger. Jag köpte en primer från Lumene i vintras för över 200 kr som jag älskade men sen tappade jag bort den i Åre och jag har inte haft råd att köpa en ny så den här får duga ett tag.

Sminket var ju som sagt väldigt billigt så jag förväntade mig inte direkt någon mirakelprodukt haha.
Kanske blev ett väldigt rörigt inlägg, men det får ni leva med! :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar