onsdag 8 juni 2011

Nians dag

Hejsan! Nu har jag precis kommit hem från Olnispagården. Jag har kollat på en film som min lillasysters klass har gjort, den var faktiskt väldigt bra gjord :)

Idag i skolan har vi mest tränat i kyrkan, det var så jävla drygt att bara sitta där och vänta fram till lunch typ. Jag kommer säkert ändå att göra bort mig i kyrkan haha :S

Imorgon är det nians dag och jag hoppas verkligen det kommer att bli roligt. Lärarna kommer säkert bara ha nå sjuukt pinsamma saker vi ska göra eller nåt sånt liknande. Jag hoppas mer på vattenkrig haha!

Kan inte fatta att om två dagar slutar vi Ungärde!
Det ska bli så himla sköönt. Fast det känns som det sista året bara var några månader typ. Det har gått så himla fort. Jag kommer lätt sakna Ungärde. Men det ska ändå bli så himla roligt att börja ny skola, få nya kompisar, ny rutiner och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar