onsdag 18 maj 2011

I dont care about you anymore.

Hejsan, ídag har jag haft det rätt fullt upp. Dagen började med att jag hade bild i två timmar, rätt soft faktiskt. Och så fick jag reda på att jag kommer att höja mig till MVG i bild och VG i musik. Det gjode verkligen min dag! :D Är så jävla glad för det! Sen gjorde jag ju NP i matte, gick åt helvete som jag trott, faan asså! Men NP i engelska gick ganska bra iallafall, jag är då nöjd med det jag gjorde. Men sen var det ju en person som skulle förstöra allt, såklart... -.-

Det kommer en "dagens" snart, det är bara det att kameran och jag inte riktigt kommer överens just nu så jag får inte in bilderna i datorn... men det ska gå!

Just nu är jag lite avensjuk på Erik, Edvard och Fredrik som ska till Experium ikväll och kolla på den nya Pirates of the Carabbien. Jag vill också!! D:
Bild sen i vintras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar