fredag 25 mars 2011

I Åre

Just nu sitter jag i vår stoora lägenhet i Åre. Gött att man fick ett eget sovrum med dubbelsäng! ;)
Vädret är dock inget vidare, det blåser skitmycket och snöar. Det är säkert jättefint väder i Sälen bara för det.
Men jag täcker ändå inte åka skidor idag för att jag kan knappt röra mig, jag har verkligen ont överallt i kroppen.

Så jag och mamma drar nog ut på byn, går nog in på VeroModa och kollar lite om de har nåt fint där. (har förresten köpt en vårjacka därifrån förra veckan, kan visa er den när jag kommer hem, glömde den hemma så nu har jag bara min skidjacka här i Åre, klumpigt Johanna!) Det är typ den enda klädbutiken här som inte innehåller skidkläder. Fast Åre är då myyyyycket bättre än Sälen på butiker och det är mycket mysigare här också :)
Bara det blir fint väder imorgon så kommer helgen att bli perfekt! :)
Skönt att man slapp skolan idag också haha.

Hoppas ni också kommer att få en bra helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar