måndag 17 januari 2011

Måndag 17/1-11

Måndag idag igen då... Den började med att bussen åkte ifrån mig när jag skulle byta buss så jag fick åka med mamma till skolan, men jag kom inte försent iallafall. Men mamma kom däremot försent till jobbet.

Sen efter lunch hade jag matte resten av dagen ända till klockan tre :/
Tänkte gå på friskis med Amanda ikväll men hon kunde inte så jag sket också i det så Linnea kan låna mina träningsskor för att hon inte har några.

Så nu tänkte jag göra NO-uppgiften vi fick i skolan idag men jag råkade ta hem tyska-mappen istället för NO-mappen så nu kan jag inte göra den.

Imorgon har vi två timmars Ep och då tänker jag lata mig lite efter all matte jag jobbade idag med slöjd och bild i två timmar :P Oj vilken intressant dag asså!   eller inte....
Amanda och Ellen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar