torsdag 30 december 2010

Sista Gardasilsprutan

Hej hej!  (eller vad man nu ska säga haha)

Kom hem från byn för en stund sen. Jag tog min sista Gardasil-spruta, fan vad skönt att det är över nu! Den sista gjorde fan ondast haha. Det var länge sen man var hela familjen i byn. När man tänker efter så är jag typ aldrig där frivilligt. Aja jag smet in på Silverkatten och köpte födelsedags-presenter till kompisarna som fyller år nu i Januari. Och så passade jag på att köpa nytt shampoo till mig och en ny deo :P (viktig information...eller neee) Och sen när jag kom hem så hade Kicks-paketet kommit. Vi beställde ju igår :o Det är kul när det man har beställt bara kommer efter någon dag :) Det var en eyeshadow primer från Lumene. Jag ska testa den nu och se om den är bra :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar